Herzlich willkommen! Ich hoffe, dass meine Seite Ihnen helfen wird!

Deutsch. Klasse 7. I.Semester


Календарно−тематичне планування
уроків німецької мови
7-Б клас (3год/т)


№ п/п
Дата
Підтема
Мовленнєві функції
Мовлен
нєві зразки
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві компетенції
При
мітка
Лексика
Грама
тика
Аудіювання/ Читан
ня
Говоріння
Письмо

Я,моя сім'я і друзі
1.





Спогади про літо
Навчати розповідати про місце літнього відпочинку, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення
Впр. 1 (с. 6)
Das Ferienlager (-), bei
(Dat.).
РЗ, впр. 1—3 (с. 3)

Минулий час
Präteritum.
Впр. 4 (с. 6)
Впр. 2 (с. 6); РЗ,
впр. 3 (с. 3)
Впр. 4 (с. 6),
6 (с. 7)
Впр. 3 (с. 6); РЗ,
впр. 4 (с. 3)

2

На літніх канікулах
Навчати описувати дії на канікулах, вживаючи займенник «man», формувати навички монологічного й діалогічного мовлення
РЗ, впр. 1 (с. 4)
Der Schläger (-), das
Boot (-e), das Skateboard
(-s), die Angel (-n),
angeln (hat geangelt).
Впр. 1, 2 (с. 8),
4 (с. 9); РЗ, впр. 2 (с. 4)
Неозначений займенник «man».
Впр. 3, 5 (с. 9)

Впр. 3, 5 (с. 9),
6 (с. 10)


3.

Нові друзі
Навчати знайомитися з іншими людьми, розпитувати про їхні вподобання, формувати навички  аудіювання, читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
Впр. 1 (с. 11)
Der Fragebogen (-¨-),
das Lieblingsfach
(-¨-er), die Lieblingsfarbe
(-n), die Lieblingsjahreszeit
(-en),
das Lieblingsbuch
(-¨-er), das Lieblingstier
(-e). РЗ, впр. 2 (с. 5)
Впр. 4 (с. 12)
Впр. 2 (с. 11),
3 (с. 12), 5, 6
(с. 14)
Впр. 7 (с. 14); РЗ,
впр. 2, 4 (с. 5)

4.

Мої друзі
Навчати розповідати про друзів, описувати зовнішність і риси характеру, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Впр. 1 (с. 15)
Befreundet sein mit
(Dat.), vertrauen (hat
vertraut), misstrauen
(hat misstraut), die
Klassenkameradin
(-nen), gemeinsam.
РЗ, впр. 1 (с. 6)
Іменники в да-
вальному від-
мінку.
Впр. 2 (с. 15), 3
(с. 16), 6b (с. 17)
Впр. 2 (с. 15), 6a
(с. 17)
Впр. 4, 5 (с. 16)
Впр. 7 (с. 17); РЗ,
впр. 3 (с. 6)

5.

Риси характеру
Описувати зовнішність і риси характеру, формувати навички читання, аудіювання, письма,
Активізація ЛО та мовленнєвих зразків
Текст
Монологічне повідомлення

6.

Моя сім'я
Навчати розповідати про свою родину і про родину іншої людини, формувати навички письма, монологічного й діалогічного мовлення
Впр. 1 (с. 18)
Bestehen (hat bestanden),
gehören (hat
gehört), der Ehemann
(-¨-er).
Впр. 1 (с. 18),
4 (с. 20); РЗ, впр. 1, 2 (с. 7)
Впр. 2 (с. 18),
3 (с. 18)
Впр. 5 (с. 20); РЗ,
впр. 3 (с. 7)

7.

Домашнє читання

8.

Допомога батькам
Навчати розповідати про свою допомогу вдома, писати коротку записку у відповідь, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
Впр. 1 (с. 21)
Die Spielsachen aufräumen
(hat aufgeräumt),
die Wäsche
bügeln (hat gebügelt),
babysitten (hat babygesittet),
das Geschirr
spülen (hat gespült),
Staub saugen (hat
gesaugt), den Fußboden
wischen (hat gewischt).
Впр. 2 (с. 21); РЗ, впр. 1 (с. 8)
Модальні дієслова.
Впр. 4 (с. 23),
5 (с. 24), 6 (с. 25);
РЗ, впр. 2 (с. 8)
Впр. 4 (с. 23),
6 (с. 25)
Впр. 3 (с. 22), 5
(с. 24), 6 (с. 25);
РЗ, впр. 3 (с. 9)
Впр. 7 (с. 25); РЗ,
впр. 5 (с. 9)

9.

Мої обов'язки
Навчати розповідати про свою допомогу вдома, , формувати навички  аудіювання, читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
Активізація ЛО теми
Текст
Монологічне повідомлення


10.


Я,моя сім'я і друзі. Творча робота «Мій найкращий друг/подруга»
Шкільне життя
11.

Мої однокласники
Навчати називати вік, адресу, номер телефону людини, розповідати про вподобання інших людей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Впр. 1 (с. 28)
Entschuldigung!,
(Das) macht nichts.
Впр. 2 (с. 28), 6 (с. 30)
Кількісні числів-
ники
Впр. 3 (с. 28); РЗ,
впр. 2 (с. 12)
Впр. 2 (с. 28), 3с
(с. 29), 6, 7 (с. 30)
Впр. 4 (с. 29); РЗ,
впр. 3 (с. 12)

12.

Шкільні речі
Навчати називати шкільні речі, розповідати про приналежність речей, вживаючи іменники в давальному відмінку, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення
Впр. 2 (с. 31)
Der Ohrschützer (-),
der Turnschuh (-e),
das Aufgabenheft (-e).
Впр. 1 (с. 31), 5
(с. 32); РЗ, впр. 1 (с. 13)
Неозначений
Займен
ник
«man» (повто-
рення).
Впр. 3 (с. 31)
Іменники в давальному відмінку (повторення).
Впр. 4 (с. 32); РЗ,
впр. 1 (с. 13)
РЗ, впр. 1 (с. 13)
Впр. 3 (с. 31)
Впр. 6 (с. 32); РЗ,
впр. 2, 3 (с. 13)

13.

Наші вчителі
Навчати розповідати про своїх вчителів, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення
Впр. 1 (с. 33)
Nett, hilfsbereit,
streng, aufgeben (hat
aufgegeben), schimpfen
(hat geschimpft),
erklären (hat erklärt),
die Klassenlehrerin
(-nen), der Stoff (-e),
das Quiz (-).
Впр. 3 (с. 33), 6 (с. 35); РЗ, впр. 1 (с. 14)
Модальне дієсло-
во «müssen».
Впр. 6 (с. 35)
Впр. 4 (с. 34)
Впр. 2 (с. 33), 6, 7
(с. 35)
РЗ, впр. 3, 4
(с. 14)

14.

Школа і я
Навчати запитувати й розповідати про роль школи у житті людини, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного
й монологічного мовлення
Das Schulfach (-¨-er),
der Raum (-¨-e), die
Aktivität (-en),
die Putzfrau (-en), die
Zukunft, das Zeugnis
(-se),
die Kenntnis (-se), erfahren,
plaudern (hat
geplaudert).
Впр. 1 (с. 36); РЗ, впр. 1, 2 (с. 15)
Впр. 2 (с. 36); РЗ,
впр. 3 (с. 15)
Впр. 4, 5 (с. 37)
РЗ, впр. 4 (с. 15)

15.

Домашнє читання

16.

Позакласні заходи
Навчати розповідати про позакласні заходи, писати оголошення, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення
Впр. 1 (с. 38)
Der Wettbewerb (-e),
teilnehmen an (Dat.)
(hat teilgenommen).
Впр. 2 (с. 38)
Словотвір:
cкладні слова.
РЗ, впр. 1 (с. 16)
Впр. 3 (с. 38);
РЗ, впр. 3 (с. 16)
Впр. 5 (с. 39)
Впр. 6 (с. 39)

17.

Запрошуємо на свято
Розповідати про позакласні заходи, писати оголошення, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення
Активізація ЛО теми


Запрошення на свято

18.

Шкільне життя. Захист проекту з теми «Це моя школа»
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення




Спорт
19.

Види спорту
Навчати називати види спорту, розповідати про улюблені види спорту, формувати навички аудіювання, письма
Впр. 1 (с. 42)
Die Sportart (-en), der Weitsprung,
Впр. 2a, 2b (веб-сайт), 3 (с. 42); РЗ, впр. 1 (с. 19)
Ступені порівняння прислівн. «gern».
РЗ, впр. 2 (с. 19)
Впр. 4 (с. 43), 5, 6
(с. 44)
РЗ, впр. 3, 4
(с. 20)

20.

Заняття спортом улітку та взимку
Навчати розповідати про заняття спортом улітку та взимку, формувати навички читання, аудіювання,
Впр. 1 (с. 45)
Das Skateboard (-s),der Drachen (-),Впр. 1, 2 (с. 45); РЗ, впр. 2 (с. 21)
РЗ, впр. 3 (с. 21)
Впр. 3 (с. 46)
Впр. 6, 7 (с. 47)
Впр. 4 (с. 46); РЗ,впр. 4, 5 (с. 22)

21.

Види спорту та спорядження
Навчати називати й описувати спортивне спорядження, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення
Впр. 1 (с. 48)
Die Ausrüstung, rudern
(hat/ist gerudert),
das Ruder
Неозначений займенник «man
Впр. 4 (с. 49)

Впр. 5, 6 (с. 49)
РЗ, впр. 4 (с. 23)

22.

Спортивні змагання
Навчати розповідати про спортивні змагання, проводити інтерв’ю за темою, формувати навички читання, письма, діалогічного й монолог. мовлення
Впр. 1а (с. 50); РЗ, впр. 1(с. 24)
Der Wettkampf (-¨-e),
der Kampfsport, derBallsport,
Впр. 4a (с. 51), 5
(с. 52); РЗ, впр. 2
(с. 24)
Впр. 3b (с. 50), 4b
(с. 51), 6 (с. 52)
Впр. 7 (с. 52); РЗ,
впр. 3 (с. 24)

23.

Улюблені види спорту
Робити короткі повідомлення про улюблений вид спорту
Активізація ЛО теми

Моноло
гічне повідомлення


24.

Відомі спортсмени
Описувати та характеризувати людей


Трену
вальні вправи

25.

Спорт в нашому класі
Висловлювати свої думки, емоції та враження
Текст

Творча робота

26.

Домашнє читання

27.

Тренувальні вправи




28.

Спорт. Тест

Їжа та напої
29.

Продукти харчування
Навчати розповідати про продукти харчування, розвивати навички монологічного
Впр.1, с.58
der Käse (-), die Wurst (-’’-e), der Schinken (-), das Öl (-e),die Erbse (-n),
Впр.3, с.59
Впр.5,с.60
Впр.2, с.58
Впр.4, с.59

30.

За покупками
Навчати розповідати про покупки, розвивати навички діалогічного мовлення
Ich kaufe…
Тренувальні вправи

31.

Страви
Навчати розповідати про страви та їхнє приготування, розвивати навички письма, читання та розуміння тексту
Впр.1, с.64
Zufügen (hat zufügt),
Впр.3, с.64


32.

Це я люблю
Навчати розповідати про страви та їхнє приготування, розвивати навички письма, читання та розуміння тексту
bestreichen (hat bestreichen)
Впр.2, с.64


33.

Апетит приходить під час їжі. Меню
Навчати розповідати про смак різних продуктів харчування та страв
Впр.1, с.69
Die Marmeladendose (-n), der Brotkorb
Впр.4, с.70
Впр.2,с.69,Впр.3,с.70
Впр.5, с.70

34.

Сервіровка столу
Навчати розповідати про сервірування столу
Активізація ЛО теми
Auf dem Tisch


35.

У ресторані

Навчитись користуватись меню та замовляти страви у ресторані
Впр.1, с.71
Das Hauptgericht (
Вживання артиклів с. 75
Впр.6, с.73
Впр.2,с.71,Впр.3,с.72
РЗ. Впр.6, с.33

36.

У ресторані

Навчитись користуватись меню та замовляти страви у ресторані
Активізація ЛО теми
Діалоги-аналогії

37.

Харчування. Творча робота « Моя улюблена страва»

Покупки

38.

Ми робимо покупки
Навчати розповідати про покупки, відвідування магазину
Впр.1, с.78
Das Angebot (-e), die Qualität, super, die Spitze, hässlich,

Впр.5, с.79
Впр.2,3, с.78, Впр4., с.79
Впр.6, с.80

39.

Купувати одяг
Вчити висловлювати свою думку про одяг та сучасну моду, порівнювати їх
Впр.1, с.81
Welcher/es/e, dieser/es/e, gefallen (hat gefallen)
Слабка відміна прикметників с.82
Впр.5, с.83
Впр.2, с.81, Впр.3, с.82


40.

У магазині
Навчатись культури мовлення в універмазі, розвивати вміння діалогічного мовлення
Впр.1, с.84
Das Kleidungsstück (-e), die Damenbekleidung

Впр.5, с.85
Впр.2,3, с.84
Впр.6, с.85

41.

Відвідування магазинів
Навчати розрізняти грошові одиниці, розповідати про витрачання грошей,
Впр.1, с.86
Der Schein (-e), die Münze (-n), der Euro (-s/-), der Cent (-s/-
Сполучники weil, da с.88

Впр.2, с.86, Впр.3,с.87
Впр.5, с.87, Впр.7, с.88

42.

Невеликий показ мод
Навчати описувати одяг та зовнішність людини
Впр.1, 91
Was für ein/e?, vor Kurzem, festlich,
Мішана відміна прикметників
с.91
Впр.2, с.92
Впр.3,4, с.93
Впр.5, с.93

43.

Контроль письма

44.

Контроль читання

45.

Контроль аудіювання

46.

Контроль говоріння

47.

Покупки.  Мовний практикум








Комментариев нет:

Отправить комментарий