Календарно−тематичне
планування
уроків німецької мови
7-Б
клас (3год/т)
№ п/п
|
Дата
|
Підтема
|
Мовленнєві функції
|
Мовлен
нєві зразки
|
Лінгвістичні компетенції
|
Мовленнєві компетенції
|
При
мітка
|
||||||||||||||||||||
Лексика
|
Грама
тика
|
Аудіювання/ Читан
ня
|
Говоріння
|
Письмо
|
|||||||||||||||||||||||
|
Я,моя
сім'я і друзі
|
||||||||||||||||||||||||||
1.
|
|
Спогади про літо
|
Навчати розповідати про місце
літнього відпочинку, формувати навички аудіювання, читання, письма й
діалогічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 6)
|
Das Ferienlager (-), bei
(Dat.).
РЗ, впр. 1—3
(с. 3)
|
Минулий час
Präteritum.
Впр. 4 (с. 6)
|
Впр. 2 (с. 6); РЗ,
впр. 3 (с. 3)
|
Впр. 4 (с. 6),
6 (с. 7)
|
Впр. 3 (с. 6); РЗ,
впр. 4 (с. 3)
|
|
|||||||||||||||||
2
|
|
На літніх канікулах
|
Навчати описувати дії на канікулах,
вживаючи займенник «man», формувати навички монологічного й діалогічного мовлення
|
РЗ, впр. 1 (с. 4)
|
Der Schläger (-), das
Boot (-e), das Skateboard
(-s), die Angel (-n),
angeln (hat geangelt).
Впр. 1, 2 (с. 8),
4 (с. 9); РЗ, впр. 2 (с. 4)
|
Неозначений займенник «man».
Впр. 3, 5 (с.
9)
|
|
Впр. 3, 5 (с. 9),
6 (с. 10)
|
|
|
|||||||||||||||||
3.
|
|
Нові друзі
|
Навчати знайомитися з іншими людьми, розпитувати
про їхні вподобання, формувати навички
аудіювання, читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 11)
|
Der Fragebogen (-¨-),
das Lieblingsfach
(-¨-er), die Lieblingsfarbe
(-n), die Lieblingsjahreszeit
(-en),
das Lieblingsbuch
(-¨-er), das Lieblingstier
(-e). РЗ, впр. 2 (с. 5)
|
Впр. 4 (с.
12)
|
Впр. 2 (с. 11),
3 (с. 12), 5, 6
(с. 14)
|
Впр. 7 (с. 14); РЗ,
впр. 2, 4 (с.
5)
|
|
||||||||||||||||||
4.
|
|
Мої друзі
|
Навчати розповідати про друзів, описувати
зовнішність і риси характеру, формувати навички читання, аудіювання, письма,
діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 15)
|
Befreundet sein mit
(Dat.), vertrauen (hat
vertraut), misstrauen
(hat misstraut), die
Klassenkameradin
(-nen), gemeinsam.
РЗ, впр. 1
(с. 6)
|
Іменники в да-
вальному від-
мінку.
Впр. 2 (с. 15), 3
(с. 16), 6b
(с. 17)
|
Впр. 2 (с. 15), 6a
(с. 17)
|
Впр. 4, 5 (с.
16)
|
Впр. 7 (с. 17); РЗ,
впр. 3 (с. 6)
|
|
|||||||||||||||||
5.
|
|
Риси характеру
|
Описувати зовнішність і риси
характеру, формувати навички читання, аудіювання, письма,
|
Активізація ЛО та мовленнєвих
зразків
|
Текст
|
Монологічне
повідомлення
|
|
||||||||||||||||||||
6.
|
|
Моя сім'я
|
Навчати розповідати про свою родину і
про родину іншої людини, формувати навички письма, монологічного й
діалогічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 18)
|
Bestehen (hat bestanden),
gehören (hat
gehört), der Ehemann
(-¨-er).
Впр. 1 (с. 18),
4 (с. 20); РЗ, впр. 1, 2 (с. 7)
|
Впр. 2 (с. 18),
3 (с. 18)
|
Впр. 5 (с. 20); РЗ,
впр. 3 (с. 7)
|
|
|||||||||||||||||||
7.
|
|
Домашнє читання
|
|
||||||||||||||||||||||||
8.
|
|
Допомога батькам
|
Навчати розповідати про свою допомогу
вдома, писати коротку записку у відповідь, формувати навички читання, письма,
монологічного й діалогічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 21)
|
Die Spielsachen aufräumen
(hat aufgeräumt),
die Wäsche
bügeln (hat gebügelt),
babysitten (hat babygesittet),
das Geschirr
spülen (hat gespült),
Staub saugen (hat
gesaugt), den Fußboden
wischen (hat gewischt).
Впр. 2 (с. 21); РЗ, впр. 1 (с. 8)
|
Модальні дієслова.
Впр. 4 (с. 23),
5 (с. 24), 6 (с. 25);
РЗ, впр. 2
(с. 8)
|
Впр. 4 (с. 23),
6 (с. 25)
|
Впр. 3 (с. 22), 5
(с. 24), 6 (с. 25);
РЗ, впр. 3
(с. 9)
|
Впр. 7 (с. 25); РЗ,
впр. 5 (с. 9)
|
|
|||||||||||||||||
9.
|
|
Мої обов'язки
|
Навчати розповідати про свою допомогу
вдома, , формувати навички аудіювання,
читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення
|
Активізація ЛО теми
|
Текст
|
Монологічне повідомлення
|
|
||||||||||||||||||||
10.
|
|
Я,моя сім'я і друзі. Творча
робота «Мій найкращий друг/подруга»
|
|||||||||||||||||||||||||
Шкільне
життя
|
|||||||||||||||||||||||||||
11.
|
|
Мої однокласники
|
Навчати називати вік, адресу, номер телефону
людини, розповідати про вподобання інших людей, формувати навички читання,
аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 28)
|
Entschuldigung!,
(Das) macht nichts.
Впр. 2 (с.
28), 6 (с. 30)
|
Кількісні числів-
ники
|
Впр. 3 (с. 28); РЗ,
впр. 2 (с.
12)
|
Впр. 2 (с. 28), 3с
(с. 29), 6, 7
(с. 30)
|
Впр. 4 (с. 29); РЗ,
впр. 3 (с.
12)
|
|
|||||||||||||||||
12.
|
|
Шкільні речі
|
Навчати називати шкільні речі,
розповідати про приналежність речей, вживаючи іменники в давальному відмінку,
формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення
|
Впр. 2 (с. 31)
|
Der Ohrschützer (-),
der Turnschuh (-e),
das Aufgabenheft (-e).
Впр. 1 (с. 31), 5
(с. 32); РЗ, впр. 1 (с. 13)
|
Неозначений
Займен
ник
«man» (повто-
рення).
Впр. 3 (с. 31)
Іменники в давальному відмінку
(повторення).
Впр. 4 (с. 32); РЗ,
впр. 1 (с.
13)
|
РЗ, впр. 1
(с. 13)
|
Впр. 3 (с.
31)
|
Впр. 6 (с. 32); РЗ,
впр. 2, 3 (с.
13)
|
|
|||||||||||||||||
13.
|
|
Наші вчителі
|
Навчати розповідати про своїх вчителів,
формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 33)
|
Nett, hilfsbereit,
streng, aufgeben (hat
aufgegeben), schimpfen
(hat geschimpft),
erklären (hat erklärt),
die Klassenlehrerin
(-nen), der Stoff (-e),
das Quiz (-).
Впр. 3 (с. 33), 6 (с. 35); РЗ, впр. 1
(с. 14)
|
Модальне дієсло-
во «müssen».
Впр. 6 (с.
35)
|
Впр. 4 (с.
34)
|
Впр. 2 (с. 33), 6, 7
(с. 35)
|
РЗ, впр. 3, 4
(с. 14)
|
|
|||||||||||||||||
14.
|
|
Школа і я
|
Навчати запитувати й розповідати про
роль школи у житті людини, формувати навички читання, аудіювання, письма,
діалогічного
й монологічного мовлення
|
Das Schulfach (-¨-er),
der Raum (-¨-e), die
Aktivität (-en),
die Putzfrau (-en), die
Zukunft, das Zeugnis
(-se),
die Kenntnis (-se), erfahren,
plaudern (hat
geplaudert).
Впр. 1 (с. 36); РЗ, впр. 1, 2 (с. 15)
|
Впр. 2 (с. 36); РЗ,
впр. 3 (с.
15)
|
Впр. 4, 5 (с. 37)
|
РЗ, впр. 4 (с. 15)
|
|
|||||||||||||||||||
15.
|
|
Домашнє читання
|
|
||||||||||||||||||||||||
16.
|
|
Позакласні
заходи
|
Навчати розповідати про позакласні
заходи, писати оголошення, формувати навички читання, аудіювання, письма й
монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 38)
|
Der Wettbewerb (-e),
teilnehmen an (Dat.)
(hat teilgenommen).
Впр. 2 (с.
38)
|
Словотвір:
cкладні слова.
РЗ, впр. 1
(с. 16)
|
Впр. 3 (с. 38);
РЗ, впр. 3
(с. 16)
|
Впр. 5 (с.
39)
|
Впр. 6 (с.
39)
|
|
|||||||||||||||||
17.
|
|
Запрошуємо на
свято
|
Розповідати про позакласні заходи,
писати оголошення, формувати навички читання, аудіювання, письма й
монологічного мовлення
|
Активізація ЛО теми
|
|
|
Запрошення на
свято
|
|
|||||||||||||||||||
18.
|
|
Шкільне
життя. Захист проекту з теми «Це моя школа»
|
Навчати працювати над проектом,
закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички
писемного й усного мовлення
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Спорт
|
|||||||||||||||||||||||||||
19.
|
|
Види спорту
|
Навчати називати види спорту,
розповідати про улюблені види спорту, формувати навички аудіювання, письма
|
Впр. 1 (с. 42)
|
Die Sportart (-en), der Weitsprung,
Впр. 2a, 2b (веб-сайт), 3 (с. 42);
РЗ, впр. 1 (с. 19)
|
Ступені порівняння прислівн. «gern».
|
РЗ, впр. 2
(с. 19)
|
Впр. 4 (с. 43), 5, 6
(с. 44)
|
РЗ, впр. 3, 4
(с. 20)
|
|
|||||||||||||||||
20.
|
|
Заняття спортом улітку та взимку
|
Навчати розповідати про заняття
спортом улітку та взимку, формувати навички читання, аудіювання,
|
Впр. 1 (с. 45)
|
Das Skateboard (-s),der
Drachen (-),Впр. 1, 2 (с. 45); РЗ, впр. 2 (с. 21)
|
РЗ, впр. 3
(с. 21)
|
Впр. 3 (с.
46)
|
Впр. 6, 7 (с.
47)
|
Впр. 4 (с. 46); РЗ,впр. 4, 5 (с. 22)
|
|
|||||||||||||||||
21.
|
|
Види спорту та спорядження
|
Навчати називати й описувати спортивне
спорядження, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення
|
Впр. 1 (с. 48)
|
Die Ausrüstung, rudern
(hat/ist gerudert),
das Ruder
|
Неозначений займенник «man
|
Впр. 4 (с.
49)
|
Впр. 5, 6 (с.
49)
|
РЗ, впр. 4
(с. 23)
|
|
|||||||||||||||||
22.
|
|
Спортивні змагання
|
Навчати розповідати про спортивні
змагання, проводити інтерв’ю за темою, формувати навички читання, письма,
діалогічного й монолог. мовлення
|
Впр. 1а (с. 50); РЗ, впр. 1(с. 24)
|
Der Wettkampf (-¨-e),
der Kampfsport, derBallsport,
|
Впр. 4a (с. 51), 5
(с. 52); РЗ, впр. 2
(с. 24)
|
Впр. 3b (с. 50), 4b
(с. 51), 6
(с. 52)
|
Впр. 7 (с. 52); РЗ,
впр. 3 (с.
24)
|
|
||||||||||||||||||
23.
|
|
Улюблені види
спорту
|
Робити короткі повідомлення про
улюблений вид спорту
|
Активізація ЛО теми
|
|
Моноло
гічне повідомлення
|
|
|
|||||||||||||||||||
24.
|
|
Відомі
спортсмени
|
Описувати та характеризувати людей
|
|
|
Трену
вальні вправи
|
|
||||||||||||||||||||
25.
|
|
Спорт в
нашому класі
|
Висловлювати свої думки, емоції та
враження
|
Текст
|
|
Творча робота
|
|
||||||||||||||||||||
26.
|
|
Домашнє читання
|
|
||||||||||||||||||||||||
27.
|
|
Тренувальні
вправи
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
28.
|
|
Спорт. Тест
|
|
||||||||||||||||||||||||
Їжа
та напої
|
|||||||||||||||||||||||||||
29.
|
|
Продукти харчування
|
Навчати розповідати про продукти харчування, розвивати
навички монологічного
|
Впр.1, с.58
|
der Käse (-), die Wurst (-’’-e), der Schinken (-), das
Öl (-e),die Erbse (-n),
|
Впр.3, с.59
|
Впр.5,с.60
Впр.2, с.58
|
Впр.4, с.59
|
|
||||||||||||||||||
30.
|
|
За покупками
|
Навчати розповідати про покупки, розвивати навички
діалогічного мовлення
|
Ich kaufe…
|
Тренувальні вправи
|
|
|||||||||||||||||||||
31.
|
|
Страви
|
Навчати розповідати про страви та їхнє приготування,
розвивати навички письма, читання та розуміння тексту
|
Впр.1, с.64
|
Zufügen (hat zufügt),
|
Впр.3, с.64
|
|
|
|||||||||||||||||||
32.
|
|
Це я люблю
|
Навчати розповідати про страви та їхнє приготування,
розвивати навички письма, читання та розуміння тексту
|
bestreichen (hat bestreichen)
|
Впр.2, с.64
|
|
|
||||||||||||||||||||
33.
|
|
Апетит приходить під час їжі. Меню
|
Навчати розповідати про смак різних продуктів
харчування та страв
|
Впр.1, с.69
|
Die Marmeladendose (-n), der Brotkorb
|
Впр.4, с.70
|
Впр.2,с.69,Впр.3,с.70
|
Впр.5, с.70
|
|
||||||||||||||||||
34.
|
|
Сервіровка столу
|
Навчати розповідати про сервірування столу
|
Активізація ЛО теми
|
Auf dem Tisch
|
|
|
||||||||||||||||||||
35.
|
|
У ресторані
|
Навчитись користуватись меню та замовляти страви у
ресторані
|
Впр.1, с.71
|
Das Hauptgericht (
|
Вживання артиклів с. 75
|
Впр.6, с.73
|
Впр.2,с.71,Впр.3,с.72
|
РЗ. Впр.6, с.33
|
|
|||||||||||||||||
36.
|
|
У ресторані
|
Навчитись користуватись меню та замовляти страви у ресторані
|
Активізація ЛО теми
|
Діалоги-аналогії
|
|
|||||||||||||||||||||
37.
|
|
Харчування. Творча робота « Моя улюблена страва»
|
|
||||||||||||||||||||||||
Покупки
|
|
||||||||||||||||||||||||||
38.
|
|
Ми робимо покупки
|
Навчати розповідати про
покупки, відвідування магазину
|
Впр.1, с.78
|
Das Angebot (-e), die Qualität,
super, die Spitze, hässlich,
|
|
Впр.5, с.79
|
Впр.2,3, с.78, Впр4., с.79
|
Впр.6, с.80
|
|
|||||||||||||||||
39.
|
|
Купувати одяг
|
Вчити висловлювати свою думку
про одяг та сучасну моду, порівнювати їх
|
Впр.1, с.81
|
Welcher/es/e, dieser/es/e, gefallen (hat gefallen)
|
Слабка відміна прикметників с.82
|
Впр.5, с.83
|
Впр.2, с.81, Впр.3, с.82
|
|
|
|||||||||||||||||
40.
|
|
У магазині
|
Навчатись культури мовлення в
універмазі, розвивати вміння діалогічного мовлення
|
Впр.1, с.84
|
Das Kleidungsstück (-e), die
Damenbekleidung
|
|
Впр.5, с.85
|
Впр.2,3, с.84
|
Впр.6, с.85
|
|
|||||||||||||||||
41.
|
|
Відвідування магазинів
|
Навчати розрізняти грошові одиниці, розповідати про
витрачання грошей,
|
Впр.1, с.86
|
Der Schein (-e), die Münze
(-n), der Euro (-s/-), der Cent (-s/-
|
Сполучники weil, da с.88
|
|
Впр.2, с.86, Впр.3,с.87
|
Впр.5, с.87, Впр.7, с.88
|
|
|||||||||||||||||
42.
|
|
Невеликий показ мод
|
Навчати описувати одяг та зовнішність людини
|
Впр.1, 91
|
Was für ein/e?, vor Kurzem, festlich,
|
Мішана відміна прикметників
с.91
|
Впр.2, с.92
|
Впр.3,4, с.93
|
Впр.5, с.93
|
|
|||||||||||||||||
43.
|
|
Контроль письма
|
|
||||||||||||||||||||||||
44.
|
|
Контроль читання
|
|
||||||||||||||||||||||||
45.
|
|
Контроль аудіювання
|
|
||||||||||||||||||||||||
46.
|
|
Контроль говоріння
|
|
||||||||||||||||||||||||
47.
|
|
Покупки. Мовний
практикум
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий