Herzlich willkommen! Ich hoffe, dass meine Seite Ihnen helfen wird!

Deutsch. Klasse 8. I.Semester

Укладено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів (наказ МОН молоді та спорту від 03.04.2012 №409, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 29.05.2014 №664) 
Календарно−тематичне планування
уроків німецької  мови
8-Б  клас
3 год/т
№ з/п
Дата
Підтема
Мовленнєві функції
Фонетика
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві компетенції
Лексика
Граматика
Аудіювання/ Читан
ня
Говоріння
Письмо

Я, моя сім'я і друзі
1.





Мої літні канікули
Навчати розповідати про місце літнього відпочинку, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення
Впр. 1 (с. 6)
Впр. 2, 3 (с. 6)

Минулий час
Präteritum.
Впр. 4 (с. 6)
Впр. 2 (с. 6); РЗ,
впр. 3 (с. 3)
Впр. 4, 5
 (с.  7),

2

Ласкаво просимо
Навчати описувати зовнішність  людини, вживаючи  прикметники, писати лист  у відповідь, формувати навички
читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення
Впр. 1
(с.  9)
Das Treffen (-), die
Einladung (-en), abholen
(hat abgeholt), Besuch
haben, Herzlich willkom-
men!
Впр. 2 (с. 9); РЗ
Відмінювання прикмет
ників
(повторення).
РЗ
Впр. 3a
(с.  9),
3b, 4
(веб-
сайт)
(с.  10)
Впр. 5
(с.  10)
Впр. 6
(с.  10);
РЗ
3

Мої родичі
Навчати розповідати про свою
родину, пояснювати родинні
зв’язки, використовуючи
іменники в родовому відмінку,
описувати членів родини,
формувати навички читання
з повним розумінням змісту
тексту, аудіювання, письма,
діалогічного й монологічного
мовлення
Впр. 1
(с.  11)
Die Nichte (-n), der Neffe
(-n),  der  Enkel  (-),  die
Enkelin (-nen), der
Schwager (-Ё-), die
Schwдgerin (-nen).
Впр. 2а (с. 11), 5a, 5b
(с. 13); РЗ
Множина
іменників
(повторення).
Впр. 1
(с.  11)
Іменники
в родовому
відмінку.
Впр. 4, 5a,
5b (с. 13); РЗ
Впр. 3b
(с.  12)
Впр. 2b
(с.  11),
3a (с. 12),
7  (с.  13
РЗ
4

Всі професії важливі
Навчати називати професії,
розповідати, де працюють люди  різних професій, називати  знаряддя праці, потрібні для  різних професій, формувати
навички читання, аудіювання,  письма й монологічного
мовлення
Впр. 1
(с.  14)
das Berufssymbol,
der Nachtwachter ,
der Schreiner,
der Optiker,
der Mechaniker,
der Koch (Koche)
das FotomodeU, der Dolmetscher,
der Handwerker,
der Schneider ,
der Musiker,
der Sportier,
der Bankier ,
der Metzger,
der Apotheker ,
der Schauspieler,
der Krankenpfleger
Складно
сурядне
речення зі
сполучником  «denn».
Впр. 3
(с.  14),  6
(с. 15); РЗ
Впр. 2
(с.  14)
Впр. 5
(с.  15)
Впр. 4,
6,  7
(с.  15)
РЗ
5

Професії в моїй сім'ї
Навчати розповідати про професії та про мрії щодо майбутньої
професії, проводити серед однокласників опитування за темою,
формувати навички читання,
аудіюван ня, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Впр. 1
(с.  16)
der Berufswunsch , deshalb, heilen
der Obersetzer, der Bauarbeiter
Вживання сполучника «denn»
Впр. 6 ст. 16
Впр. 4
ст. 16
6

Мрії про професію
Навчати розповідати про професії та про мрії щодо майбутньої
професії, проводити серед однокласників опитування за темою,
формувати навички читання,
аудіюван ня, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Впр. 1
(с.  18)
der Eigennome, der Personenname ,der Steckbrief
Складносу-рядне  речення зі сполучником  deshalb
Впр. 4
(с.  17)
Впр. 2 ст. 17
Впр. 6
ст. 18
7

Скажи мені, хто твій товариш, і я скажу, хто ти
Навчати розповідати про людину, використовуючи особисті дані, запитувати про людину й відповідати на такі запитання, заповнювати бланк інформацією про себе, формувати навич-
ки читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення
fcige gliicklich stolz Recht haben nennen (nannte, hat genannt) sto'ren (storte, hat gestort) sich schamen (schamte sich, hat sich geschdmt) rennen (rannte, ist gerannt) stehlen (stahl, hat gestohlen)
Власні назви в genetiv
Впр. 2b
(с.  18),  4
(с.  19)
Впр. 3 ст. 19
Впр. 2
ст. 19
8

Друзі пізнаються в біді
Навчати розповідати про
справжніх друзів, описувати  події,  вживаючи дієслова
в минулому часі  Prаteritum,
формувати навички читання з повним розумінням змісту
тексту, аудіювання, письма й діалогічного мовлення
Впр. 1
(с.  21)
der Lebenslauf von ... bis heiraten (Akk.) das Studium seit die Jahresangabe  der Dichter  sterben
Präteritum der Verben
Впр. 4a
(с.  22),  5
(с.  24);
Впр. 3 ст. 23
Впр. 6 ст. 25
9

Моя біографія
Навчати розповідати про
біографію іншої людини,
вживаючи числівники на
позначення року, писати
повідомлення про себе, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту,
аудіювання й письма
Впр. 1
(с.  25)
Jahresangaben,
Минулий
час Prаteritum
Впр. 3
(с.  25
Впр. 4
(веб-
сайт)
(с.  26)
Впр. 2 ст. 26
Впр. 3 ст. 26
10

Розпорядок дня
Навчати називати час, розповідати про свій робочий день
у школі, вживаючи зворотні  дієслова, порівнювати текст із
малюнками й виправляти
неточності, формувати навички  читання з повним розумінням
змісту тексту, письма й монологічного мовлення
Впр. 1a
(с.  30);
Faulenzen (faulenzte, hat
gefaulenzt), sich ausruhen
(ruhte sich aus, hat sich
ausgeruht), sich abtrock-
nen (trocknete sich ab,
hat sich abgetrocknet),
sich  treffen  (traf  sich,  hat
sich getroffen) mit (Dat.).
Зворотні
дієслова.
Впр. 2
(с. 30)
Впр. 5b
(с.  32)
Впр.3,4 ст. 31
Впр. 3,4 ст. 31
11



Щоденні справи
Навчати розповідати про
допомогу вдома, розуміти
й коментувати текст СМС-повідомлень, формувати  навички читання, письма, діалогічного й монологічного
мовлення
Впр. 1
(с.  33)
die Spielsachcn aufrdumen
einkaufen gehen
staubsaugen
selten
die Blumen giejien
babysitten
den Stoub wischen
nie
die Wasche biigeln
das Geschirr spiilen
den Fufboden wischen
Модальне
дієслово «sollen»
Впр.2 ст.33
Впр.3ст.34
12



Спілкування з друзями
розповідати про плани стосовно дозвілля, коментувати інформацію в нотатнику, робити
пропозицію щодо спільних  планів, приймати або відхиляти подібну пропозицію, формувати навички аудіювання,
письма, діалогічного й монологічного мовлення
Аудіозапис
Активізація ЛО

Текст «Розмова по телефону»
Діалоги-аналогії
13

Я, моя сім'я і друзі. Тест
Спорт
14

У вільний час
розповідати про дозвілля, коментувати інформацію в нотатнику, робити
пропозицію щодо спільних  планів, приймати або відхиляти подібну пропозицію,
Впр. 1
(с.  69)
Gefдhrlich, langweilig,
joggen (joggte, ist/hat ge-
joggt), simsen (simste, hat
gesimst),  reiten  (ritt,  ist/
hat geritten), jonglieren
(jonglierte,  hat  jongliert),
das Inlineskaten, das Bun-
geespringen/Bungeejum-
ping, das Mountainbiking.
Впр.  1,  2  (с.  65),  4  (с.  67)

Впр. 2 ст. 62
Впр. 1 ст. 62
Впр.3,4 ст. 63-64
15

Види спорту
Навчати називати види
спорту, розповідати про зимові й літні види спорту, проводити
серед однокласників опитування про улюблені види спорту й складати рейтинг, формувати навички аудіювання,
письма, монологічного й діалогічного мовлення
Впр. 1
(с.  77)
die Sportart
das Ruder
das Boxen
die Ausrustung
die Inline-Skates
das Netz rudern
die Badehose
Підрядні речення
Впр. 3
(с.  77);
Впр. 2
(с.  77),
4—6
(с.  78)
Тренува
льні лексичні вправи
16

Спортивні змагання
Розповідати про спортивні змагання, обмінюватися враженнями, формувати навички аудіювання,
письма, монологічного й діалогічного мовлення
Аудіозапис
der Wettkampf
der Streetball
der Eisschnelllauf
der Sportverein
der Natursport der Kampfsport
das Biathlon das Snowboarding
die Mannschaft die Meisterschaft
ausiiben (iibte aus, ausgeiibt)
durchfiihren (fuhrre durch.

Впр. 4 ст. 78
Впр. 3 ст. 77
17

Улюблені види спорту
Робити короткі повідомлення про улюблений вид спорту, формувати навички аудіювання,
письма, монологічного й діалогічного мовлення
Відмінювання прикметників
Монологічне повідомлення
18

Олімпійські ігри
розповідати про знаменитостей
за поданою інформацією,
формувати навички аудіювання, письма й монологічного
мовлення
Аудіозапис
Нова лексика
Робота над текстом
Вправи з грамати
ки
19

Домашнє читання

20

Відомі спортсмени
Описувати та характеризувати людей, формувати навички аудіювання,
письма, монологічного й діалогічного мовлення
Аудіозапис
Текст
Діалоги-аналогії
Творча робота
21

Спорт в нашому класі
Висловлювати свої думки, емоції та враження, формувати навички аудіювання,
письма, монологічного й діалогічного мовлення
Активізація ЛО

Текст
Монологічне повідомлення
Тренува
льні лексико-граматичні вправи
22

Спорт.  Захист проекту «Зірки спорту»
Харчування
23

Смачного
Навчати називати продукти і страви, розповідати про кулінарні вподобання, розуміти
інформацію в меню й робити  замовлення, складати власне
меню, формувати навички  аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Впр. 1a
(с.  39)
Die Speise (-n), der
Kellner  (-),  bestellen
(bestellte,  hat  bestellt),
einen Bдrenhunger haben.
Впр. 2 (с. 39);
Вживання
артикля пе-
ред імен-
никами на
позначення
речовин або
продуктів.
Впр. 3, 4
(с.  40)
Впр. 7
(с.  42);
Впр. 1b
(с.  39),  4
(с.  40),  5
(с.  41),
6a, 6b, 8
(с.  42)
Впр. 8
(с.  42)
24

Покупки і приготування їжі
Навчати називати інгредієнти, необхідні для приготування  страв, складати список покупок,  вести розмову з продавцем
у магазині, формувати навички читання, письма, діалогічного
й монологічного мовлення
Впр. 1
(с.  43)
Das Kilo (-s/-), das
Gramm (-e/-), der/das
Liter  (-),  die  Dose  (-n),
verdorben sein, riechen
(roch, hat gerochen),
haltbar sein bis (Akk.).
Впр. 1 (с. 43);
Неозначені
Займенни
ки
«etwas»
і  «nichts».
Впр. 5
(с.  44),  6
(с. 45);
Впр. 4a
(с.  44)
Впр. 2,
3  (с.  43),
5  (с.  44),
6  (с.  45)
Впр. 4b
(с.  44),  7
(с.  45);
25

На кухні
Розповідати про приготування страв, формувати навички читання, письма, діалогічного
й монологічного мовлення
Активізація ЛО

Текст
Діалоги-аналогії
Лексичні вправи
26

Національні страви
Називати українські страви, надавати короткі відомості про них, формувати навички читання, письма, діалогічного
й монологічного мовлення
Аудіозапис
der Besuch, der Speck, der Borschtsch, die Mahlzeit, die Füllung, die Region, die Tradition, die Suppe, die Kohlroulade, das Dessert, das Essen, das Hauptgericht, das Lieblingsgericht, das Roggenbrot, das Volk, das Sauerkraut

Монологічне повідомлення
Вправи на побудову речень
27

Кулінарні традиції
Навчати розповідати про смак  продуктів харчування, порівнювати кулінарні традиції  в Німеччині й Україні, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного
мовлення
Впр. 1
(с.  46)
Die Essgewohnheit (-en),
die Spezialitдt (-en), der
Cappuccino, die Sahne,
der Quark, die Maulta-
sche (-n), die Fьl-
lung (-en), die Buchwei-
zengrьtze,  grillen  (grillte,
hat  gegrillt).
Впр.  2,  3  (с.  46),
7 (с. 47);

Впр. 5
(с.  47);
Впр. 4
(с.  46),  6
(с.  47)
28

Улюблені страви
Описувати улюблену страву, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Відмінювання прикметників
Творча робота
29

В ресторані
Запитувати та надавати інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Аудіозапис

Діалоги-аналогії
Лексико-граматичні вправи
30

Домашнє читання

31

В ресторані
Навчати висловлювати й аргументувати свою думку про вегетеріанство, формувати навички читання з повним
розумінням змісту тексту,
письма й діалогічного мовлення
Впр. 1a
(с.  48)
Der Vegetarier (-), das
Mitleid, die Nahrung, das
EiweiЯ, natьrlich, Angst
haben vor (Dat.), Appetit
haben auf (Akk.), tцten
(tцtete,  hat  getцtet).
Впр. 2 (с. 48);
Складносу-
рядне речен-
ня зі спо-
лучником
«denn»
Впр. 4
(с.  48);
Впр. 1b
(с.  48),
5,  6
(с.  49)
32

Харчування. Захист проекту «Улюблена страва»
Одяг
33

Предмети одягу
Навчати називати предмети  одягу й описувати одяг людини, вживаючи прикметники,
формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення
Впр. 1
(с.  50);
Das Top (-s), der
Hut (-Ё-e), der Absatz (-Ё-e),
das Image, sich kleiden
(kleidete sich, hat sich
gekleidet),  grell,  rosa,  lila,
prima.
Впр. 2 (с. 50);
Відмінювання прикметників  повторен-
ня).
Впр. 3
(с.  51), Впр. 5
(с.  52)

Впр. 6,
7  (с.  52)
34

Предмети одягу
Називати предмети  одягу й описувати одяг людини, вживаючи прикметники,
формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення
Аудіозапис
Активізація ЛО

Діалогічне мовлення
Вправи на доповнення
35

Види одягу
називати предмети  одягу й описувати одяг людини, вживаючи прикметники,
формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення
Аудіозапис
Нова лексика

Текст
Словниковий диктант
36

Мій одяг
Навчати називати предмети  одягу й описувати одяг людини, вживаючи прикметники,
формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення
Повтор ЛО

Монологічне мовлення
37

Про смаки не сперечаються
Навчати розповідати про
вподобання в одязі й виражати приналежність предметів  певним особам, вживаючи  особові займенники, формувати
навички аудіювання, читання  з повним розумінням змісту
тексту, письма,  монологічного  й діалогічного мовлення
Аудіозапис
Відмінювання особових
займенни
ків.
Впр. 5
(с. 58);
Лексико-граматичні вправи
38

Мода і одяг
Навчати розповідати про
модний одяг, аргументувати
свою думку щодо ролі моди  в житті людини, формувати  навички аудіювання, читання
з повним розумінням змісту  тексту, письма й монологічного
мовлення
Аудіозапис
Нова лексика

Текст
Опис одягу
39

В універмазі
Розпитувати з метою надання необхідних відповідей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Впр. 1a
(с.  53)
das Leder; die Markenkleidung: sich kleiden; der Kleiderkauf (- “-e); die Klamolten (PL); sich (Dat.) Gedanken machen; fein; schlampig.
Означені займенни
ки в називному,знахідному відмінках.
Впр.  6  (с. 54), 7,  8  (с.  55)
Впр. 1 ст. 39
Впр. 2 ст. 39
Впр. 3 ст. 40
40

За покупками
Розповідати про
одяг, аргументувати
свою думку щодо ролі в житті людини, формувати  навички аудіювання, читання
з повним розумінням змісту  тексту, письма й монологічного
мовлення
Нова лексика

Діалогічне мовлення
41

Домашнє читання

Текст
42

За покупками
Розповідати про
одяг, аргументувати
свою думку щодо ролі в житті людини, формувати  навички аудіювання, читання
з повним розумінням змісту  тексту, письма й монологічного
мовлення
Аудіозапис
Нова лексика

Діалогічне мовлення
Лексико-граматич
ні вправи
43

По одягу зустрічають
Розповідати про
одяг, аргументувати
свою думку щодо ролі в житті людини, формувати  навички аудіювання, читання
з повним розумінням змісту  тексту, письма й монологічного
мовлення
Аудіозапис
das Top  das Image
lila der Hut  sich kleiden prima
der Absatz  rosa
Possessivpronomen
Відеофраг
мент
Запитання-відповіді
44

Одяг. Захист проекту « Мода і одяг». Тест
45

Контроль аудіювання
46

Контроль письма
47

Контроль читання
48

Контроль говоріння


Комментариев нет:

Отправить комментарий