Herzlich willkommen! Ich hoffe, dass meine Seite Ihnen helfen wird!

Deutsch. Klasse 9. I. Semester

Укладено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки, МОН України від 23.02.2004 №132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66)
Календарно−тематичне планування
уроків німецької мови (І семестр)
9 клас
2,5  год/т

№ з/п
Дата
Підтема
Мовленнєві функції
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві компетенції
Примітка
Лексика
Граматика
Аудіюван
ня/ Читання
Говорін
ня
Письмо
Я, моя сім’я,  мої друзі


1.





Мої літні канікули
Розповідати про місце літнього відпочинку, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення
Впр. 2, 3 а (с. 6)
Wortfolge in Objekteätzen (Wiederholung): Bnp. 3b (c. 6); Perfekt der Verben (Wiederholung): P3. Bnp. 3 (c. 3)
Впр. 4 (с. 7)
Впр, 5. 6 (с. 7)
Впр. 3 (с. 6);


2.

Вільний час і канікули
Описувати дії на канікулах, вживаючи займенник «man», формувати навички монологічного й діалогічного мовлення
sich sonnen; zuerst: Recht haben Bnp. 2 (c. 8). 4 (c. 9):
Kausalsätze (Wiederholung): Bnp. 3a (c. 8)
Впр. За (с. 8), Впр. 5 (с. 9
Впр. 6—8 (с. 10)
Впр. ЗЬ (с. 9)

3.

Моя думка
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, формувати навички читання, аудіювання, діалогічного мовлення
Lust haben; Vorhaben; vorschlagen; versuchen; sicher; selbstverständlich; abgemacht; nichts dagegen haben; auf keinen Fall; ausgeschlossen
Infinitive der Verben mit der Partikel „zu":
Впр. 3 (с. 11), Впр. 6а (с. 13)
Впр. 5 (с. 12), 6Ь (с. 13)


4.

Мої плани та пропозиції
Висловлювати свої враження, почуття та емоції,
geschlossen: geöffnet; nachfragen: zweifeln ол (Dat.)
Bnp. 2 (c. 14):

Впр. 3 (с. 14)
Впр, 4. 5 (с. 15)
Лексико-граматичні вправи

5.





6.

Зовнішність






Почуття та емоції
Розповідати про друзів, описувати зовнішність і риси характеру, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення


Характеризувати якості особистості, формувати навички монологічного й діалогічного мовлення
hervorragend: fürchterlich; angenehm; die Gesichtszüge (PL): der Schönheitswettbewerb Bnp. 2—3 (c. 16).
die Bosheit; die Trauer; die Freude; die Angst; das Staunen; das Glück; böse; traurig/sauer; fröhlich/froh; erschrocken; glücklich; erstaunt Впр. 3 (c. 20);
Infinitive der Verben mit der Partikel „zu" (Wiederholung):


Konditionalsatze: вир. 2 (с. 19), 4 (с. 20)

Bnр. 7 (с. 18)



Впр.1-2(с.19)

Впр. б (с. 17);


Впр. 5 (с. 20)
Впр6.(с.18)

7.

Батьки і діти
Висловлювати свої враження, характеризувати вчинки людей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
die Urgroßmutter ("); der Urgroßvater C); der Hass; das Vertrauen; der Respekt (vor + Dat.); die Sorge (um + Akk.); der Ekel (vor з- Dat.); das Mitleid (mit + Dat.)
Konditionalsätze (Wiederholung): впр. 2 (с. 21)
Впр. 3 (с. 21), 4-5 (с. 22);

Впр. 6(с. 22).


8.

Дай мені пораду
Пропонувати свою допомогу, приймати або відхиляти пропозицію, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Arger haben; Sorgen haben; die Klamotten (PI.); der Tipp (-s); der Rat (Ratschläge); auskommen; egoistisch, tolerant; frech
Der imperativ der Verben
(Wiederholung): впр. 3 (c. 24)
Впр. 2а (с. 23)
Впр. 2Ь (с. 24); 4 (с. 25)
Тренувальні вправи

9.

Стосунки в сім'ї
Характеризувати вчинки людей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
zuverlässig; treu; der Altersgenosse (-n); die Clique (-n); die Eigenschaft (-en); jemand; zu/mit/für/ einander; sich auf j-n (Akk.) verlassen; sich verhalten; j-m (Dat.) vertrauen;
І-n (Akk,)/j-m (Dat.) etwas (Akk.) verraten; mit j-m (Dat.) befreundet sein
Впр. 1. 2 (c. 26). 4, 5 (c. 27);
Das Pronomen Jemand": впр. 3 (c. 26)
Впр. 6 (с. 28), 7 (с. 29);

Впр, 8 (с. 29)
Лексико-граматичні вправи

10.

Я і моя сім'я
Характеризувати вчинки людей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Wiederholung: Perfekt, Satzgefüge mit Konjunktio­nen: und., oder, aber, denn, darum, deshalb



Sich in einem Steckbrief vorstellen

11.

Справжні друзі
Характеризувати якості особистості, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення




Лексико-граматичні вправи

12.

Я, моя сім’я,  мої друзі. Захист проекту « Справжній друг». Гра „Freizeit und Familie
Шкільне життя
13.

Учителі та учні
Запитувати та надавати інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
das Zeugnis (-se); die Leistung (-en),- die Prüfung (-en); ablegen; sich melden Bnp. 2, 4 (c. 32);
Konditionalsätze (Wiederholung): Bnp. 5 (c. 32); P3. Bnp. 3 (c. 18)
Впр. 2 (с. 32) Впр. 6 (с. 33)
Впр. 6 (с. 32). 7 (с. 33);


14.

Це наша школа
Розповідати про школу, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
circa; das Pflichtfach ("er): das
Wahlpflichtfach (-er): die
Arbeitsgemeinschaft (- en)/die AG (-s): die Kletterwand Te); das Spielgerät (-e); erfahren; an etw. (Dat.) teilnehmen: nach j-m (Dat.) benannt sein; bei j-m (Dat.) beliebt sein Bnp. 2. 3 (c. 34

Впр. 4 (с. 34 Впр. 6. в (86)
Впр. 7 (с. 36)
Лексико-граматичні вправи

15.

Це наш клас
Розповідати про свій клас, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
Die Klassenpartnerschaft   (- en); im Internet surfen; mit j-m (Dat.) Freundschaft schließen
Bnp. 2 (c. 37);
Lokalpräpositionen und-adverbien: Bnp. 3 (c. 38)
Впр. 6 (с. 39 Впр. 4. 5 (с. 38):
Впр. 3 (с. 38); 7, 8 (с. 39);


16.

Шкільні предмети й оцінки
Надавати інформацію про шкільні предмети та оцінки, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

der Streber (-); die Eins/
Zwei/Drei/Fünf/Sechs (-en); die Null (-en); hassen; nicht aus noch ein wissen
Substantivierung der Zahlwörter: Bnp. 2 (c. 40)
Впр 6 (с. 42). 6(0.43);

Впр. 3. 4Ь (с. 41). 7 (с. 43)
Впр. 1а (с. 40). 4а (с. 4!);

17.

Улюблений предмет
Надавати інформацію про шкільні предмети та оцінки, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Повтор лексики теми

Текст

Міні-твір про улюблений предмет

18.

Мої шкільні друзі
Розповідати про своїх друзів, характеризувати якості особистості, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
sensibel; verschlossen; zielstrebig ;kompliziert; hilfsbereit; tapfer; geschwätzig ;frech; humorlos; gewissenhaft; brav; witzig; entschlossen Bnp. 1—3 (c. 44);
Temporalsätze mit den Konjunktionen «als“ und „wenn“: Bnp. 5,6 (c. 46)
Впр. 4 (с. 4.5)
Впр. 7 (с. 46);
Лексико-граматичні вправи

19.

Раніше й сьогодні
Надавати інформацію про події, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
die Schuluniform (-en); die Tinte
Bnp. 1 (c. 47)
Temporalsätze mit den Konjunktionen „als“ und „wenn“ (Wiederholung): впр. 3 (c. 48)

Впр. 2 (с. 47). 4 (с. 48)


20.

Домашнє читання







21.

Шкільна форма-за і проти
Аргументувати свій вибір, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
staatlich; j-n (Akk.) nach etw. (Dat.) beurteilen; j-n auslachen für richtig hallen; mit etw. (Dal.) zufrieden sein; mit j-m (Dat.) einverstanden sein Bnp. 1 (c. 49). 3 (c. 50)
Складнопідрядні речення часу
Впр. 2 (с. 49), 4 (с. 50)
Впр. 5, 6 (с. 61)
Тренувальні лексико-граматичні вправи

22.

Школа і ми
Надавати інформацію про події, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення




Лексико-граматичні вправи

23.

Шкільне життя. Проект «Unsere Klasse»(c. 52)
Гра-діалог до теми «Schule»
Покупки
24.

За покупками
Запитувати та надавати інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
die Abteilung (-en); die Hi Fi; das Handy (-s); das Souvenir (- s);
der Ring (-e); der Ohrring (-e); der Reiseführer (-e); der Wunschgegenstand (- “-e) Bnp. 2. 3.4 (c. 64);
Kausalsätze
(Wiederholung): Bnp. 5, 6 (c. 55)
Впр. 7 (с. 56)
Впр. 8. 9
(с. 66)


25.

Гроші
Запитувати та надавати інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
der Euro, der Cent, der Babysitter, der Geldschein, der Job, die Hrywnja, die Kopeke, die Nachhilfe, die Sparbüchse, das Geld, das Taschengeld, bekommen, kriegen, ausgeben, auslegen, täglich, ausreichen, sparen, austragen, versorgen, wöchentlich, monatlich, seine finanzielle Lage aufbessern Bnp. 1 (c. 67);
Кількісні числівники

Впр. 2 (с. 57), 3 (с. 58). Впр. 6 (с. 59)
Впр. 5 (с. 69)

26.

Основний асортимент товарів
Запитувати та надавати інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення




Лексико-граматичні вправи

27.

В універмазі
Розпитувати з метою надання необхідних відповідей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення

Складнопід
рядні речення причини




28.

Купувати одяг
Розпитувати з метою надання необхідних відповідей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
das Leder; die Markenkleidung: sich kleiden; der Kleiderkauf (- “-e); die Klamolten (PL); sich (Dat.) Gedanken machen; fein; schlampig.
Впр. 1 (c. 62
Die Deklination der Adjektive

Впр. 4 (с. 61);
Впр. 5, 6 (С.61)
Лексико-граматичні вправи

29.

Розміри одягу
Розпитувати з метою надання необхідних відповідей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення



Впр. 2 (с. 62), впр. 5, 6 (с, 64)
Впр. 4 (с. 64)

30.

Види магазинів
Запитувати та надавати інформацію про види магазинів, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
der Bauernmarkt, der Getränkemarkt,   das Kaufhaus, das Möbelgeschäft,   das Angebot, bezahlen, anprobieren,     ausprobieren, beraten, aufsetzen,    zwischendurch



Лексико-граматичні вправи

31.

Домашнє читання
формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
das Schmalz; belegtes Brot (-e Brote); das Mehl; die Erbse ( n); der Kohl (-e); der Paprika (- s); die Sahne; zubereiten; ab und zu Bnp. 2 (c. 65);





32.

В супермаркеті
Розпитувати з метою надання необхідних відповідей, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
der Becher, der Honig, die Dose, die Flasche, die Packung, die Tüte, die Marmelade, das Glas, das Brötchen, holen, suchen, übermorgen, frisch
Bnp. 2, 4a (c. 68):

Впр. 3 (с. 68), впр. 5а (с, 69);
Впр. 4Ь (с. 69), вир. 5Ь. 6 (с. 70)
Лексико-граматичні вправи

33.

Покупки. Тест
Харчування
34.

Продукти харчування
Називати продукти харчування, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
der Marzipan, der Hamburger, der Cheeseburger, der Proviant, die Snackbar, die Spezialität, die Imbissstube, die Rostbratwurst , die Weißwurst, die.Maultasc.be, die Spätzle, die Hochzeit, die Schneihmbissstube, das Lokal, das Restaurant» das Taufen, das Jubiläum, das Standardgericht, mitnehmen, einpacken, etwas zu sich nehmen,
Впр. 1 (с. 71)
Текст

Вправи на доповнення

35.

Солодощі
Називати продукти харчування, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення




Лексико-граматичні вправи

36.

До родини Майер прийдуть гості
Розповідати про приготування страв, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
zufügen; braten; bestreichen; schälen; •schneiden; backen; vermischen; die Pfanne (-n); der Ofen (-“-); Besuch haben Bnp. 2 (c. 71). впр. 4 (c. 73

Впр. 3 (с. 72), Ьпр. 5 (с. 73);

Впр. 6 (с. 73)

37.

Приготування страв
Розповідати про приготування страв, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
der Besuch, der Speck, der Borschtsch, die Mahlzeit, die Füllung, die Region, die Tradition, die Suppe, die Kohlroulade, das Dessert, das Essen, das Hauptgericht, das Lieblingsgericht, das Roggenbrot, das Volk, das Sauerkraut





38.

Апетит приходить під час їжі
Розпитувати з метою роз'яснення та уточнення інформації, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
die Marmeladendose (- n); der Brotkorb (~“-e); das Milchkännchen (-); die Untertasse (-n); der Eierbecher (-); der Salzstreuer (-); die Kaffeekanne (-n); die Teekanne ( n); bitter; scharf; fett; trocken; satt; zugreifen Bnp. 2 (c. 74);

Впр. 3, 5 (с. 75)   
Впр. 4 (с. 77)

Лексико-граматичні вправи

39.

Здорове харчування
Розповідати про свої уподобання, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
die Ernährung; das Pausenbrot (-e)  
Bnp. 2 (c. 76);
Модальні дієслова
Впр. 1 (с. 76), впр. 3 (с. 77), впр. 6, 7 (с. 78)

Впр. 4 (с. 77)

40.

Домашнє читання
формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення






41.

В ресторані
Запитувати та надавати інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення




Лексико-граматичні вправи

42.

Улюблена страва
Описувати улюблену страву, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення




Творча робота

43.

Кулінарні традиції інших народів
Повідомляти про кулінарні традиції інших народів, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення
der Kebab: die Baguette (-n); das/der Gulasch; die Spaghetti: die Pommes frites; J:e Pizza (Pizzas/Pizzen); das Eisbein Bnp. 2 (c. 79)

Зпр. 4 (с. 81)
Впр. 3 (с. 80), впр. б. 6 (с. 81)
Лексико-граматичні вправи

44.

Контроль аудіювання
45.

Контроль письма
46.

Контроль читання
47.

Контроль усного мовлення
48.

Харчування. Захист проекту «Рецепти зі всього світу»


Комментариев нет:

Отправить комментарий