Календарно-тематичне планування
уроків німецької мови
6 –Б клас(3год/т)
№ п/п
|
Дата
|
Підтема
|
Мовленнєві функції
|
Мовленнєві зразки
|
Лінгвістичні компетенції
|
Мовленнєві компетенції
|
Примітка
|
|||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання/ Читання
|
Говоріння
|
Письмо
|
||||||||||||
Я, моя сім'я і друзі
|
||||||||||||||||
1.
|
|
Це моя
сім' я
|
Розповідати про свою сім ю
|
Wie
ist deine Familie?
|
Die
Grosseltern, die Geschwister
|
Займенник ihr
|
Впр.1,3 с.28
РЗ впр.1 с.16
|
Впр.2,4 с.28
РЗ впр.16
|
Впр.6 с.29 а
|
|
||||||
2.
|
|
Дозвольте представити мою
сім' ю
|
Відреко-
мендувати одну особу іншій
|
Darf ich
meine Verwandten vorstellen?
|
Die
Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte
|
Особисті займенники в знахідному
відмінку
|
Впр. 1 с.30,
Впр. 3 с.31
РЗ впр.1 с.17
|
Впр. 4,6 с.32
|
Впр.2 с.30
Впр.5 с.32
|
|
||||||
3.
|
|
Брати та сестри
|
Розповідати про своїх братів та сестер
|
Kannst du
deine Geschwister beschreiben?
|
Der
Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich
|
Займенник “dieser”
Іменники
у множині
|
Впр.1 с.35
Впр.4 с.36
|
Впр.2,3 с.35
|
РЗ впр.1,2 с.20
|
|
||||||
4.
|
|
Вік членів родини
|
Розповідати про вік людини та про її
сімейний стан
|
Wie alt
sind die Leute?
|
Ledig,
verheiratet, verwitwet
|
Кількісні числівники
|
Впр.1 с.37
Впр.5 с.39
|
Впр.2,3 с.37 впр.4 с.38
|
Впр.6 с.39
РЗ впр.3 с.22
|
|
||||||
5.
|
|
Уподобання моїх друзів
|
Повідомляти про смаки, уподобання
|
|
|
Кількісні числівники
|
|
Усне повідомлення
|
Тренувальні вправи
|
|
||||||
6.
|
|
Професії рідних
|
Розповідати про професії рідних
|
Was sind
die Menschen von Beruf?
|
Arbeiten
als, die Bäckerei, das Büro
|
вживання дієслова arbeiten als
|
Впр.1 с.40
|
Впр.2,3 с.40
пр..4 с.41
|
РЗ впр.2,3 с.24
|
|
||||||
7.
|
|
Моя майбутня професія
|
Розповіда-ти, ким ти хочеш стати у
майбут-ньому
|
Was
möchtest du werden?
|
Der Koch,
der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt
|
Вживання двоскладо-вих іменників
|
Впр.1 с.42
впр.8 с.43
|
Впр.2 с.42
впр.8 с.43
|
РЗ впр.2,3 с.24
|
|
||||||
8.
|
|
Стосунки у сім' ї
|
Розповідати про стосунки у сім' ї
|
Wie sind
die Beziehungen in deiner Familie?
|
Achten,
böse sein auf Akk
|
Особові займенники в знахідному
відмінку
|
Впр.1 с.44
|
Впр.2 с.44
впр.4 с.45
|
впр.3 с.45
|
|
||||||
9.
|
|
Домашнє
читання
|
|
|||||||||||||
10.
|
|
Я, моя сім'я і друзі. Творча робота «Професії в моїй сім'ї»
|
|
|||||||||||||
Шкільне
життя
|
||||||||||||||||
11.
|
|
Новий шкільний рік
|
Розповідати назви шкільного приладдя
|
Was
brauchst du für die
Schule?
|
Kaugummi,
Anspitzer, Luftballon, Hefte
|
Вживання дієслова brauchen
|
Впр.2 с.48
|
Впр.1,4
с. 48-49
|
Впр.3 с.48
|
|
||||||
12.
|
|
Навчальні предмети
|
Розповідати про предмети та оцінки у
школі
|
Wer macht
was in der Schule?
|
Nennen,
Noten geben, vergleichen
|
Вживання
словоспо-лучень
|
Впр.1,2
с .50
|
Впр.3,4,5 с.50-51
|
Впр.6 с.51
РЗ впр.1,2,3 с.30
|
|
||||||
13.
|
|
Розклад уроків
|
Розповідати про розклад уроків мрії та
давати поради іншим учням
|
Welche Fächer
möchtest du haben?
|
Der
Faulpelz, einverstanden sein
|
Вживання модальних дієслів
|
Впр.1,5 с.52-53
|
Впр.2,3 с.52-53
|
Впр.4 с.53
РЗ впр.1,3 с.32
|
|
||||||
14.
|
|
Я вчусь добре
|
Повідомляти про навчання
|
|
Повтор лексики
|
Вживання модальних дієслів
|
Діалог
|
Усне повідомлення
|
Тренувальні вправи
|
|
||||||
15.
|
|
На уроці німецької мови
|
Розповідати про урок німецької мові
|
Was mache
ich in der Deutschstunde?
|
Von, bei,
zu, mit, herausschreiben, abschreiben
|
Вживання приймен-ників у давальному
відмінку
|
Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34
|
Впр.2 с.54
|
Впр.3 с.55
|
|
||||||
16.
|
|
Урок німецької мови
|
Розповідати про урок німецької мові
|
|
|
Дієслова з відокремлюваними префіксами
|
Текст
|
|
Словнико
вий диктант
|
|
||||||
17.
|
|
Наша школа
|
Розповідати про свою школу
|
Wie
ist deine Schule?
|
Der
Raum, der Schulhof
|
Вживання прикметни-ків
|
Впр.1 с.56
|
Впр.2,3 с.56
|
Впр.4 с.57
|
|
||||||
18.
|
|
Школа моєї мрії
|
Розповідати про школу своєї мрії
|
Wie ist
meine Traumschule?
|
Das
Einmaleins, die Cafeteria, der Computerraum
|
Займен-
ник «man»
|
Впр.1,2,3
с .58
|
Впр.4,5 с.59
|
РЗ впр.1,2 с.37
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
19.
|
|
Сьогодні і вчора
|
Розповідати про події у минулому
|
Was haben
die Kinder gemacht?
|
Klassendienst
haben, holen, klingeln
|
Вживання дієслів в Perfekt
|
Впр.1,4 с.60-61
|
Впр.2,3,5 с.60-61
|
РЗ впр.2,6 с.39-40
|
|
||||||
20.
|
|
Школи в минулому та сьогодні
|
Порівню-вати школи в минулому з
сучасними школами
|
Welche
Schule ist neu, welche ist alt?
|
Das
Schulmuseum, verschieden, die Tinte
|
Partizip
II сильних дієслів
|
Впр.1,3,4 с.62-63
|
Впр.2,5 с.62-64
|
РЗ впр.1,2 с.41
|
|
||||||
21.
|
|
Урок не відбувся
|
Розповідати про події, коли не
відбувся урок
|
Ist bei
euch irgendwann eine Stunde ausgefallen?
|
Irgendwann,
ausfallen
|
Partizip
II сильних дієслів
|
Впр.1 с.65
|
Впр.2,3,5 с.65-67
|
Впр.4 с.67 РЗ впр.1,2 с.43
|
|
||||||
22.
|
|
Мої шкільні друзі
|
Розповідати про шкільних друзів
|
Wie
sind gute Schulfreunde?
|
Sitzen
bleiben, das Diktat, der Tipp
|
Вживання словоспо-лучень
|
Впр.2,5 с.68-70
|
Впр.1,3,6 с.68-70
|
РЗ впр.1,2 с.45
|
|
||||||
23.
|
|
Мої однокласни
ки
|
Розповідати, що вміють робити
одноклас-ники
|
Wie
sind eure Mitschüler?
|
Klein,
gross, jung, alt
|
Ступені порівняння прикмет-ників та
прислівни-ків
|
Впр.2 с.72
|
Впр.1,3 с.71-72
|
Впр.3 с.72
|
|
||||||
24.
|
|
Навчання з задоволен-ням
|
Розповідати про навчання
|
Wie
machst du deine Hausaufgabe?
|
Der Witz,
Grammatik lernen
|
Ступені порівняння прикмет-ників та
прислівни-ків
|
Впр.2,3 с.73-74
|
Впр.1,4 с.73-74
|
РЗ впр.1,2 с.49
|
|
||||||
25.
|
|
Домашнє
читання
|
|
|||||||||||||
26.
|
|
Шкільне
життя. Тест
|
|
|||||||||||||
Людина
|
||||||||||||||||
27.
|
|
Частини тіла |
Називати частини тіла людини
|
Ist
das ein\eine..?
|
Der
Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß,
der Hals, die Schulter, der Finger, das Knie, der Ellbogen, der Zeh
|
Множина
іменників
|
Впр.1
с.122
Впр.5
с.124
|
Впр.2,3,4
с.123
|
|
|
||||||
28.
|
|
Моє обличчя |
Описувати обличчя
|
Wie
ist dein Gesicht?
|
das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die
Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig, rund |
Множина
іменників
|
1, c.124 |
2, 4; c.125 |
Лексичні вправи |
|
||||||
29.
|
|
Моя зовнішність. |
Виражати своє ставлення
|
Siehst du
/// aus?
|
aussehen, muskulös, hübsch, hässlich, komisch,
romantisch |
Ступені
порівняння прикметни
ків
|
1,
c.127
5, c.128 |
2,
c.127
4, c.128 |
Словнико вий диктант |
|
||||||
30.
|
|
Зовнішність мого друга |
Запитувати з метою
отримання більш детальної інформації
|
|
Повтор лексики теми
|
Особові
займенники в знахідному відмінку
|
1B, c.129
2A,
3; c.130
5, c.131 |
1C, c.129 |
2B, c.130 |
|
||||||
31.
|
|
Мій друг |
Розповідати про свого
друга чи подругу
|
Beschreibe
deinen Freund
|
|
Особові займенники в Dativ
|
1B, c.129
2A,
3; c.130
5, c.131 |
1C, c.129 |
2B, c.130 |
|
||||||
32.
|
|
Мій друг захворів |
Робити пропозицію та
реагувати на неї
|
Was ist
los?
|
der Arzt,
der Schmerz, Schmerzen haben, weh tun, der Zahn, im Bett bleiben, Medizin
nehmen, gesund;
|
Утворення
складних іменників
|
|
5A,
c.140
|
2,
c.137
3,
c.138
5B, c.140 |
|
||||||
33.
|
|
У лікаря |
Відповідати на запитання
|
Den Arzt
besuchen, den Kranke untersuchen
Mein Kopf
tut mir weh.
|
Tabletten
nehmen, Tee mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen,
erkältet sein
|
|
|
Діалогічне мовлення
|
|
|
||||||
34.
|
|
Візит до лікаря |
Запитувати про самопочуття
та відповідати на запитання
|
Hast du
Fieber?
|
Активізація ЛО теми
|
|
Діалог
|
Ситуативне мовлення
|
1,2,3,4;
c.147
|
|
||||||
35.
|
|
Людина. Тест |
|
|||||||||||||
Відпочинок
і дозвілля
|
||||||||||||||||
36.
|
|
Вільний час |
Розповідати про свій вільний час
|
Was
mache ich in meiner Freizeit?
|
Frei
haben, mitspielen, einladen, die Einladung
|
|
Впр.1
с.44
Впр.7 с. 45 |
Впр.3-6 с.44-45 |
Впр.2 с.44 |
|
||||||
37.
|
|
Я їжджу на велосипеді |
Надавати інформацію про події
|
Womit
fahrst du?
|
Morgens, vormittags, mittags, nachmittags,
abends, nachts. |
Словотворення. Впр.5 с.49 |
Впр.6 с.49 |
Впр.1 с.47-48 Впр. 2,3,4 с.48-49 |
|
|||||||
38.
|
|
Після школи |
Розповідати про повсякденне життя
|
Was
machst du nach der Schule?
|
Прийменники місця. Впр.2 с.51 |
Впр.5 с.52 |
Впр.1 с.50 |
Впр.3 с.51 Впр.4 с.52 |
|
|||||||
39.
|
|
Я
цікавлюся мистецтвом
|
Надавати інформацію про свої інтереси
|
Wofur
interessierst du dich?
|
Sich
interessieren für (Akk.), die Kunst, die Klassik, die Volksmusik, der
Schlager, die Rockmusik, die Popmusik
|
Словотворення. Дієслово sich interessieren für (Akk.). |
Впр.1 с.54 Впр.3,4 с.55 |
Впр.2 с.54 |
Впр.5 с.55 |
|
||||||
40.
|
|
На спортивному майданчику
|
Розповідати
що можна робити на спортивному майданчику
|
|
Treiben,
|
|
Діалог
|
|
Тренувальні вправи
|
|
||||||
41.
|
|
Домашнє
читання
|
|
|||||||||||||
42.
|
|
Види спорту |
Розповідати про види спорту
|
Welche
Sportarten kennst du?
|
Die
Sportart, die Leichtathletik, das Judo, die Gymnastik, manchmal, ab und zu,
von Zeit zu Zeit
|
|
|
|
|
|
||||||
43.
|
|
Спорт – це клас |
Реагувати на реплаки співрозмовників
|
Ich
finde…
|
Активізація ЛО теми
|
|
|
Діалог
|
Тренувальні лексико-граматичні вправи
|
|
||||||
44.
|
|
Контроль
аудіювання
|
|
|||||||||||||
45.
|
|
Контроль читання |
|
|||||||||||||
46.
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||||||
47.
|
|
Контроль мовлення |
|
|||||||||||||
48.
|
|
Відпочинок
і дозвілля. Творча робота «Мій вільний час»
|
||||||||||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий